ARTIKKEL
Fagdag i april - Hackaton
Tradisjonen tro satt vi av en hel arbeidsdag til en fagdag i april. Tema var Hackaton og dagen ble ledet av Ricki Sickenger og Pål Trefall.
Les merPål Trefall er en erfaren spillutvikler med fokus på det som skjer under panseret.
Pål har jobbet mye med IoT-hub og digital tvilling med sanntids synkronisering. Han har også jobbet med kunstig inteligens, arkitektur, optimalisering og multi threading.
Han har stor tro på selvkommenterende kode og kontinuerlig refaktorering."Dagen er ikke den samme hvis man ikke har slettet litt kode". Ledige stunder brukes helst til spillutvikling.
Han får ut frustrasjon gjennom grappling, men bruker mest tid på sine to barn, kone, og to katter.
Systemutvikling og spillutvikling. C++, C# og Unity3D.
Tradisjonen tro satt vi av en hel arbeidsdag til en fagdag i april. Tema var Hackaton og dagen ble ledet av Ricki Sickenger og Pål Trefall.
Les merPål Trefall begynte i Sonat 1.april. Han har en mastergrad fra Høgskolen i Narvik og lang erfaring med visualisering og spillutvikling. I Facepunch hadde han spesielt ansvar for implementering av kunstig intelligens i spillet Rust.
Les mer